Megfontolásra érdemes írás jelent meg a Terminal című honlapon. A cikket az alábbiakban ismertetjük.A G'Roby élelmiszer diszkont üzletlánc 1992 óta működik Budapesten, és elsőként indította be internetes áruházát a hasonló profilú cégek közül.
Az online shopban közel 3000 féle élelmiszer és vegyi áru cikk közül válogathatnak a látogatók.
A forgalom 2000 márciusa (az indulás) és augusztusa között havi szinten megháromszorozódott, jelen pillanatban pedig éves szintre vetítve meghaladja az 50 millió forintot, és a növekedés nem állt meg.
A jövőben
- minden cikkhez rövid ismertetőt adnak,
- a fizetési módok közül kiválasztható lesz a bankártyás kiegyenlítés is,
- az akciók és ajándékkampányok mennyisége és gyakorisága nőni fog.
Az árucikkek fényképezése folyamatban van, a termékek 15%-ához jelen pillanatban is tartozik már kép. Napjainkban heti szinten közel 1,5 millió forintot költenek a vásárlók, az átlagos felhasználó 10-12.000 Ft értékben válogat össze a kosarába termékeket az 1.500 regisztrált felhasználó.Ez a szám a MHL megítélése szerint nagyon kevés, s csak dicséret illeti a céget, hogy kitart. Biztosak vagyunk abban, hogy a robbanás, azaz az internet rendelések tömegessé válása még nem következett be. Az ígért fejlesztések sokat fognak lendíteni a forgalmon.
Kíváncsiak vagyunk, hogy olvasóink igénybe veszik-e ezt vagy más cég hasonló szolgáltatását. Az e-mailon érkező leveleknek is örülünk, de elsősorban a Vendégkönyvet ajánljuk a visszajelzésre.
Külföldön élő olvasóinkat arra kérjük, ismertessé röviden, hogy náluk mi a helyzet a fentiekkel kapcsolatban.
Vissza a kezdőlapra