Ügyes reklámkampány, vagy sokkal több…?
Még csak annyit lehet tudni, hogy lesz egy film. Illetve már van – de
novemberi bemutatójáig teljes csönd övezi. Illetve harsány csönd, hiszen a
forgatókönyv írója hallgat. Illetve úgy nyilatkozik, szinte naponta, hogy
nem mond semmit. Pedig nem ezt szoktuk meg tőle – Obersovszky Péter, aktív
televíziósként, teledumálta a képernyőt. Most viszont úgy hívja fel filmjére
a figyelmet, hogy a hallgatás lármájába ágyazza. És van ebben valami
félelmetes – mert, úgy tűnik, bejön… S már ezért megéri az egész. A film, és
a reklámkampány. Amely arról szól, hogy ma, Magyarországon, jelen van a
félelem. És valóban – jelen van…
A forgalmazóról annyit lehet tudni, hogy
„bár a filmet mi forgalmazzuk, a film körüli PR és marketing teendőket
nem mi látjuk el, hanem a filmet készítő produkció maga, ezért is nem
tudtam eddig anyagot szolgáltatni…” S a film története egy kérdés körül
bonyolódik: „tényleg hülyének néznek minket? Volt egyszer egy szegény,
iskolázatlan fiú, aki legkisebb királyfi szeretett volna lenni. Azon
töprengett, hogyan lehet lóvé és tudás nélkül gyors karriert és rengeteg
pénzt csinálni. Hamarosan meglelte a legjobb megoldást és a kapuk sarkig
tárultak előtte: mindenfelől dőlt a lé, belőle pedig egy-kettőre király
lett. Volt is nagy vígasság és osztozkodás, mígnem egy rossz emlékű
napon kiborult az aranybili és elöntötte az országot a sz*r. Ön dönt
megnézi-e ezt a tanulságos mesét…”
Ha minden igaz: november 17-én
megnézhetjük. Kulcsár és a haverok… A cím jónak tűnik. A kampánya is…
(tamási)
|