2005. október 27. csütörtök 22:31

 

A „mutyizás" szine

 

Ügyes reklámkampány, vagy sokkal több…?

 

Még csak annyit lehet tudni, hogy lesz egy film. Illetve már van – de novemberi bemutatójáig teljes csönd övezi. Illetve harsány csönd, hiszen a forgatókönyv írója hallgat. Illetve úgy nyilatkozik, szinte naponta, hogy nem mond semmit. Pedig nem ezt szoktuk meg tőle – Obersovszky Péter, aktív televíziósként, teledumálta a képernyőt. Most viszont úgy hívja fel filmjére a figyelmet, hogy a hallgatás lármájába ágyazza. És van ebben valami félelmetes – mert, úgy tűnik, bejön… S már ezért megéri az egész. A film, és a reklámkampány. Amely arról szól, hogy ma, Magyarországon, jelen van a félelem. És valóban – jelen van…

A forgalmazóról annyit lehet tudni, hogy „bár a filmet mi forgalmazzuk, a film körüli PR és marketing teendőket nem mi látjuk el, hanem a filmet készítő produkció maga, ezért is nem tudtam eddig anyagot szolgáltatni…” S a film története egy kérdés körül bonyolódik: „tényleg hülyének néznek minket? Volt egyszer egy szegény, iskolázatlan fiú, aki legkisebb királyfi szeretett volna lenni. Azon töprengett, hogyan lehet lóvé és tudás nélkül gyors karriert és rengeteg pénzt csinálni. Hamarosan meglelte a legjobb megoldást és a kapuk sarkig tárultak előtte: mindenfelől dőlt a lé, belőle pedig egy-kettőre király lett. Volt is nagy vígasság és osztozkodás, mígnem egy rossz emlékű napon kiborult az aranybili és elöntötte az országot a sz*r. Ön dönt megnézi-e ezt a tanulságos mesét…”

Ha minden igaz: november 17-én megnézhetjük. Kulcsár és a haverok… A cím jónak tűnik. A kampánya is…

 

(tamási)

 

Nagyításhoz kattintson a képre! (64k) Nagyításhoz kattintson a képre! (37k)
   
Nagyításhoz kattintson a képre! (90k) Nagyításhoz kattintson a képre! (63k)
   
Nagyításhoz kattintson a képre! (23k)

 

 

 .

Vissza a kezdőlapra